Service & Onderhoud:
Ook als vaste of nieuwe klant kunt u voor een storing, second opinion of een jaar/tweejaarlijkse controle of onderhoudsbeurt gewoon bij ons terecht.
Ook leveren wij uitstekende service in geval van een storing.
“Tevens is het mogelijk om een jaarabonnement bij ons af te sluiten, naar gelang uw eigen wensen.’’
Om ervoor te zorgen dat uw warmtepomp optimaal blijft functioneren en dit jarenlang voor de nodige comfort en energiebesparing zorgt, bieden wij een uitstekende nazorg aan.
Dit houdt in;
- Service om eventuele storingen tijdig te kunnen oplossen en zodoende de eventuele gevolgschade zo goed mogelijk te beperken. Zo bent u als klant verzekerd van een snelle afhandeling.
- Onderhoud om uw installatie in tiptop conditie te houden, om zo onnodige storingen te beperken als gevolg van geen of niet tijdig onderhoud.
- Controle om eventuele slecht functionerende componenten tijdig op te sporen, om zo beginnende problemen tijdig te verhelpen, voordat dit voor uitval van de installatie of vervolgschade zorgt.
Afhankelijk van de installatie, uw wensen en eventueel wettelijke verplichtingen bieden wij ook een jaar/tweejaarlijkse controle en/of onderhoudsbeurt (eventueel) in combinatie met een servicecontract aan. Hierbij bent u altijd verzekert van tijdig onderhoud en in geval van een storing wordt deze binnen 24 uur opgepakt. De daadwerkelijke afhandeling van de storing is afhankelijk van voorraad leverancier, levertijden en eventueel derden zoals garantiekwesties fabrikant. Wij proberen indien mogelijk altijd een tijdelijke noodvoorziening te treffen om zo de overlast tot een minimum te beperken.